Създаване на дигитален експортен хъб като подкрепа на българския износ, който е най-засегнат от епидемиологичната криза. Тази идея на Министерството на икономиката стана ясна на видеоконферентна връзка между министъра на икономиката Лъчезар Борисов, представителите на бизнеса у нас и сътрудниците по търговско-икономическата дейност.

Министър Борисов обеща идеята да се осъществи възможно най-скоро.

На срещата беше предложено портфолиото на фирмите и предлаганите от тях услуги да бъде на английски език, за да са по-достъпни за всички потребители в световен мащаб.

Икономическият министър посочи, че се отчитат положителни нива на показателите на вътрешно потребление и инвестициите в страната, но създаването на подобна платформа е необходимо предвид спада на българския износ през третото тримесечие на годината, който бе най-засегнат от разпространението на коронавируса.

Борисов подчерта, в условията на криза трбява да проявим гъвкавост, за да спомогнем всеки един сектор от икономиката ни бързо да възстанови позициите си.

Според него създаването на новата платформа е стъпка в правилната насока за подкрепа на българските износители.