Проведе се държавният изпит по профилиращ предмет, съобщават от Министерството на образованието. На сесията учениците имаха възможност да работят над практически казуси и въпроси.
На държавния изпит по професионална квалификация в частта му по теория на професията гимназистите писаха по различни теми, свързани с тяхната специалност.
Бъдещите строителни техници анализираха видовете канализационни системи в населените места, описваха трасирането на мрежата, типовете отпадъчни води и тръби. Младите специалисти трябваше да се погрижат и за осигуряването на изцяло безопасни и здравословни условия на работа при монтажните дейности.
Младежите, изучаващи "Парково строителство и озеленяване", пък трябваше да опишат обзавеждането на паркови пространства. Те разсъждаваха върху видовете парково осветление, за подготовката на фиданките за засаждане, за различните съдове за цветя и стилове на аранжиране.
Върху организиране на туристическо пътуване с железопътен транспорт работиха учениците, които са избрали специалност "Организация на туризма и свободното време".
На изпита по профилиращ предмет по география и икономика учениците анализираха значението на моста "Нова Европа" (Дунав мост 2) за транспортната свързаност и икономическото развитие на България. Тяхната задача бе да формулират теза, която да бъде подкрепена с конкретни аргументи, а след това да направят и извод.
По предприемачество младежите търсиха решение за недостига на работна ръка за дестилерия, която произвежда розово масло в България. Те обмисляха и изчисляваха два варианта за справяне с предизвикателството - с колко процента да увеличат заплатите на настоящите служители, както и какви бъдещи работници да наемат за розобера.
По биология и здравно образование зрелостните разсъждаваха за терморегулацията на човешкия организъм в състояние на физическо натоварване. На изпита по философия пък учениците писаха есета за спецификата на моралната преценка и предразсъдъците.
Заради опит за преписване са анулирани две изпитни работи.