„Очакваме тунелът под връх Шипка на Стара планина да се изгради с пари от следващия бюджет на ЕС /2014-2020 г./ Това ще засили търговията в региона, защото трафикът ще преминава през града и областта, а и ще се подобрят връзките ни с градове от съседните страни като Турция и Гърция." Това сподели в интервю пред радио „България", кметът на Стара Загора - Живко Тодоров.
По думите му се очаква, след изграждането на втори пътен възел с автомагистрала „Тракия", да се разрасне икономическото развитие, не само на града, но и на региона.
Стара Загора бе избрана и за „Бизнес град на България - 2001 г." в класация, инициирана от български медии. Градът участва в надпреварата заедно с 28 областни центъра, класирани по 28 показателя.
Стара Загора е пресечна точка на 3 транспортни коридора. Градът на липите е голям енергиен център и средище на мощни производствени фирми. За да подкрепи бизнеса в кризата, през 2011 г., Общината намали туристическата такса и бизнес таксата за смет.
shobi
на 01.03.2012 в 12:30:53 #9djikata, не виждаш по далече от носа си. я виж анексите към договрите да видим колко е евтино това строителство. доказателството за качеството е точно АМ Люлин, защото за качеството на изпълнението трябва да следят настоящите управляващи, не предишните. като гледаш само платени репортажи е така.
bah
на 28.02.2012 в 18:30:12 #8Жалки изпрошляци!Дори пари не могат да си напечатят та просят от напечатаните европейски,които ще бъдат узаконени и после върнати.
varara
на 28.02.2012 в 17:04:40 #7"Ще, ще, ще, ще" и "може би, може би, може би"
dk
на 28.02.2012 в 14:42:53 #6Не се хабете с приказки, това нещо скоро няма да се прави. Да е правен сериозен тунел от бай Тошо насам? Не е, нали? Какво ви кара да вярвате, че този ще се почне? И по добре да не почва, че току виж затрупал някого.
North Star
на 28.02.2012 в 11:10:08 #5О Боже-е-е, прибери си вересиите... "Това ще засили търговията в региона, защото трафикът ще преминава през града и областта, а и ще се подобрят връзките ни с градове от съседните страни като Турция и Гърция." Това сподели в интервю пред радио „България", кметът на Стара Загора - Живко Тодоров." Живко, Живко-о-о-, глупост след глупост - Трафикът да преминава през града..., следва - шум, вибрации, подлези, надлези и защитни противошумни прегради..., пари, пари, пари...и оплаквания от живеещите в близост до пътя, разбира се без последствия, за продажните чиновници, такива като тебе, с лопата да ги ринеш.
shobi
на 28.02.2012 в 09:23:01 #4kalos, явно не си разбрал че безплатен обяд няма! всичко започнато от бойко борисов е със завишени цени и занижено качество. скоро след като бъдат изградени нещата за поддръжка ще се хвърлят на ново милиони и всичко направено по схемата "бойко борисов" ще ни излиза през носа.
hydra
на 27.02.2012 в 16:21:37 #3Ароганте, а пък Сакскобургготски го беше обещал от Карлово до Габрово.
Kalos
на 27.02.2012 в 15:37:49 #2Големи разбирачи сте вие двамата.
И сте много хитри като стадо лисици
Единия се загрижил дали щял да стане тунела. Ами ще стане както става почти всичко финансирано от ЕС и започнато от Бойко Борисов.
А другия колко скъпо щяло да бъде да се минава през него. ФИНАНСИРА СЕ ОТ ЕВРОФОНДОВЕ. Ако малко се замислиш всичко финансирано от еврофондове е безплатно за ползване това е основната идея.
Meteora
на 27.02.2012 в 14:30:25 #1Преди да го започнат още тунела под Шипка, искам да разбера колко ще е дълъг и какво ще струва преминавнето на лек автомобил в едната посока. Защото, ако ще е като с тунела под Монблан, например (11 600 метра/44 евро), ще си карам през прохода. Барем е с винетка! То един отишъл на доктор и му рекъл, че иска да му направи половият орган на множество, като патрондаш! Тъкмо тръгвал доволен сллед операцията, докторът го спрял...Да му подаде кофата с мъдете!