В три проверени магазина за официални дрехи и аксесоари в Русе инспекторите на НАП са открили, че не се издават касови бележки.
Тазгодишна комплексна проверка от НАП в Русе изненада доста търговци, свързани с голямото родителско харчене покрай абитуриентските балове, съобщи експертът Николай Николаев, цитиран от БиТиВи.
На тези търговци са съставени актове и предстои издаването на наказателни постановления.
Досега традиционно са били проследявани само разплащанията с празнуващите в ресторантите и реалното отчитане на парите от куверти и поръчки в касовите апарати. Оказва се, че ресторантьорите вече прецизират работата си на тържествата, за да избегнат сериозните глоби, които някои от тях получиха предишни години.
С глоби, обаче, не се разминават търговците на цветя. В 4 проверени павилиона за продажба на букети в абитуриентските вечери са санкционирани заради неиздаване на касови бележки. Очакват ги наказателни постановления до 500 лв.
titanik
на 06.06.2010 в 16:45:03 #2Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент
Blind Guardian
на 05.06.2010 в 15:49:11 #1Ох, добре че в София издаваме стриктно касовите бележки
Не успяха да ни хванат 