Националната здравноосигурителна каса стартира мобилно приложение за обратна връзка с гражданите.

То предоставя възможност за бърз и лесен достъп до институционална информация чрез специални нотификационни съобщения на телефоните на всеки, който го е инсталирал.

Чрез рубрика "Обратна връзка" гражданите могат да изразяват мнението си за получените здравни услуги в извънболничната, болничната и денталната помощ, както и в аптеките.

От Здравната каса посочват, че приложението не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и т.н. Анкетата може да се попълни веднага, след като пациентът излезе от контакт с лечебното заведение.

В момента приложението е в тестови режим и предстои да заработи в началото на следващата седмица.

От НЗОК изтъкват, че приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране.