От 2015 г. „Дженерал моторс" (GM) спира продажбите на „Шевролет" в Европа, ще залага на развитието на „Опел", заяви вицепрезидентът на компанията Стивън Джирски.
Причините за решението са две. Първата е възстановеното доверие в марката „Опел". Втората е, че кризата на Стария континент попречи на налагането на „Шевролет". От представянето на марката на европейския пазар през 2005 г. са продадени около 200 000 бройки. Дори по едно време се водеше странна ценова война между марката „Опел" и „Шевролет".
Изтеглянето от Европа на „Шевролет" ще намали разходите с близо $1 млрд. Все пак GM ще свие с 1% дела си от продажбите в Европа.
posredstven
на 07.12.2013 в 12:01:07 #6извинявам се: *единствено прочетената книга - фейсбук
posredstven
на 07.12.2013 в 11:59:37 #5Шевролет ?! думата има магическо действие само върху пъпчив тинейджър израснал с помията от телевизията и филмите , храната му е мазен хамбургер , удоволствието - ядене на пуканки , полезността за обществото му може да се опише на автобусно билетче и най четената книга -фейсбук
Минувач
на 07.12.2013 в 11:53:19 #4Шевролет, мисля, че се сглобяват в Украйна. Имат опита и успехите на Запорожец. Руснаците наричаха на времето Запорожеца "западна кола".
posredstven
на 07.12.2013 в 10:42:03 #3рапона под мен живее още в 19 век
Трезвият глас
на 07.12.2013 в 09:31:11 #2Шевролет срещу АУДИ, БМВ, Фолксваген или Мерцедес? Смешен плач
posredstven
на 07.12.2013 в 08:46:32 #1Абе я Мъна от Европа имаме си достатъчно читави коли за да купуваме боклуци