Ерата на „империализма" в търговията на дребно завърши и големите международни компании са длъжни да се научат да адаптират своя бизнес към местните условия. Така те успешно ще се борят с местните конкуренти, заяви шефът на Carrefour Жорж Пласа.
"Чуждестранните търговски вериги на дребно често не оценяват растящата сила и амбициите на местните конкуренти, когато оценяват възможностите за международно развитие на своя бизнес", отбеляза той по време на Световния конгрес на ритейл бизнеса, цитиран от Reuters.
По този начин възниква проблемът как да поставиш известната си марка на различни пазари, да търсиш локални решения. Ако идете с вашия бизнес в Китай или Бразилия, там не ви чакат, ние вече не сме в ерата на империализма, посочва Пласа.
Carrefour, втората по големина в света верига за търговия на дребно, бе принуден да продаде част от своите чуждестранни активи през последните години, за да активизира европейския си бизнес.
USD
CHF
EUR
GBP
US
на 08.10.2013 в 20:19:25 #1Някакви бомбастични термини, обичани от комунетата, по принцип. Можел е да го каже с локалното производство, а не с световни вериги - така ще го разбере човек. "Империализъм", "капитализъм", "социализъм", "развит социализъм", "комунизъм", "равенство"... бяха измислени от комунетата, за да заблуждават простите, че строят нещо "по-развито". А всъщност се връщаха към абсолютната монархия с генерален секретар в ролята на цар (еднолични решения и онаследяем), с крепостни селяни (жителства) и забрана за излизане от територията. Това е драги заблудени комунета - строяхте абсолютна монархия (ака "развит социализъм", "комунизъм"), далече зад парламентарната монархия, или републиката. Т.е. това си беше огромно връщане назад в сравнение с развитието на централна и западна Европа, както и северна Америка. Нищо чудно че "Карфур" губи позиции.... с такова комуне начело..