Гигантът Uber Technologies Inc. ще уволни около 400 от своите 1200 маркетингови служители, съобщиха медиите в понеделник.

Компанията заяви за преструктурирането на маркетинговия екип по-рано през деня. В допълнение към съкращенията, новата маркетингова организация ще има двама висши лидери, един от които ще бъде Майк Стрикман.

IPO-то на Uber започва от цена за $ 45 на акция

IPO-то на Uber започва от цена за $ 45 на акция

82,4 милиарда долара се очакват да се наберат

Той ще е вицепрезидент по маркетинг на ефективността и ще ръководи този отдел, CRM и аналитика, след като наскоро се присъедини от TripAdvisor. Uber също планира да наеме вицепрезидент по глобалния маркетинг за другата висша позиция, която ще ръководи продуктите, брандирането и Uber Eats.

Uber влага $1 млрд. в автономна кола

Uber влага $1 млрд. в автономна кола

Компанията иска да излезе на Уолстрийт

Новините идват след като главният директор на Uber Барни Харфорд и главният директор по маркетинг Ребека Месина се оттеглиха от поста си в началото на юни. Изпълнителният директор Дара Хосровшахи каза по това време, че е подходящ момент за опростяване на организацията на компанията и "създаване за бъдещето" след приключването на първоначалното й публично предлагане.