Правителството в Берлин обсъжда със синдикалисти и група депутати от Германската социалдемократическа партия възможността за разхлабване на ограниченията за емисиите от дизеловите автомобили, пише "Шпигел", цитирайки неназовани източници.

Подчертава се многозначително, че автомобилният гигант BMW стои зад инициативата.

Бон и Кьолн забраняват по-старите дизелови коли от 2019 г.

Бон и Кьолн забраняват по-старите дизелови коли от 2019 г.

Забрани дизеловите автомобили в центъра, за да се намалят нивата на въглеродни емисии

Политиците първоначално определиха горна граница от 270 милиграма азотен оксид на километър за модернизирани стари автомобили, изисквано за тях, за да избегнат задаващите се забрани в градовете. Очевидно цифрата ще бъде вдигната до 350 милиграма.

Стандартът "Евро 5" е 180 милиграма при тестването като условие за регистриране на автомобила. Фалшификациите от страна на " Фолксваген", при които тестовете бяха манипулирани със специален софтуер, за да показват изпълнение на ограниченията за емисиите, разтърси световната автомобилна индустрия, когато скандалът избухна през 2015 г.

Заедно с "Даймлер" индустриалните гиганти обещаха да финансират основен ремонт на стойност 3000 евро на кола.

Потребители съдят "Фолксваген" за Дизелгейт

Потребители съдят "Фолксваген" за Дизелгейт

"Фолскваген излъга и дължи обезщетение на засегнатите"