
Кампанията е насочена главно към потенциалните имигранти от западна Африка, които предприемат рисковани пътувания с лодка, за да достигнат бреговете на Канарските острови.
Пътуването трае около две седмици, като много често голям брой от имигрантите не оцеляват.
Медийната стратегия ще се изразява най-вече в емоционални телевизионни клипове, в които ще бъдат показвани драматични истории на имигранти, загубили свои близки в пътуването до островите.
Кампанията ще струва на правителството около 1.4 милиона долара, като ще продължи около шест месеца.
В един от клиповете семейство от Сенегал разказва, че няма новини от сина си, който е избягал от страната преди осем месеца. След това във видеото се показва фигура на удавено край скалите момче.
През цялото време в клипа текат надписи, гласящи „Не погубвайте живота си за нищо" и „Вие сте бъдещето на Африка".
За периода от януари до август тази година над 6 650 нелегални имигранти са пристигнали на Канарските острови, допълва Би-Би-Си.
Това е около 66% повече за същия период през миналата година.
През 2006 г. изключително много се е увеличил броят на пристигналите чрез лодки имигранти. Голям процент от тях се удавят или умират от глад и жажда.
sevked
на 21.09.2007 в 10:31:30 #4sevked
на 21.09.2007 в 09:23:29 #3kratun
на 20.09.2007 в 21:54:00 #2Hahah,
posetitel
на 20.09.2007 в 20:28:50 #1