Светослав Малинов, Николай Бареков и Нежми Али са тримата депутати, които са отсъствали от залата днес по време на гласуването, съобщи министърът на транспорта Росен Желязков.
Припомняме ви, че два гласа днес не достигнаха на лагера на противниците на промените.
Пред БНР Светослав Малинов заяви, че е бил възпрепятстван от неуредиците на летището във Франкфурт.
Нежми Али посочи пред националното радио, че семеен проблем го е задържал в България.
Във "Фейсбук" страницата си Николай Бареков написа, че не е участвал в гласуването "ЗА бизнеса на транспортните олигарси" и така подкрепя по-добрите условия на труд за българските работници.
"Изпълних волята на моите избиратели, пратили ме в Брюксел, да работя за подобряването на техните доходи, социално положение и условия на труд. Нека лобистите на транспортните олигарси, които финансират укриващия се в САЩ издирван от медиите политик, сега се поставят на мястото на един обикновен български шофьор на ТИР", пише още той.
1abv1
на 26.03.2019 в 12:02:14 #3"А българинът е толкова прост и неграмотен По ми е близък един чужденец, който е честен и принципен, отколкото българин " Добре, разбрахме, че си родоостъпник, предател и антибългарин. Нямаше нужда да пишеш още куп простотии, за да го разберем. Ясно стана още от първите ти драсканици. "България е пълна с работни места . Във всички сектори на промишлеността и услугите се търсят хора. " Разбрахме също така, че не живееш в България и бъкел понятие си нямаш от действителността тук, затова и малко да ще те светна - първо, изобщо не е пълно с работни места. Има, но не е някакво изобилие. Второ /и по важното/ - заплащането в болшинството от тях е жалко и смешно. Те и затова тези работни места стоят незаети, защото се предлага тежък и лошо заплатен труд, спрямо който този на българските шофьори в чужбина изглежда като луксозен и богат. И кви "сектори на промишлеността" те гонят? Май падаш от Марс. 30 години демокрация - 30 години унищожаване на промишлеността. В момента нямаме и 10% от нея спрямо това, което беше преди 1989-та. И това стана не само заради лошото управление на крадливите ни политици, но и с любезното съдействие и натиск на същите тези западняци, които толкова ги предпочиташ за приятели. Защо ни накараха да затворим реактори в Козлодуй, а? Стана изцяло по причина западен натиск. Да не би го направиха защото са загрижени за екологията ни? Не, разбира се. Просто премахнаха един техен конкурент за производство на ток в този регион. Това си беше долнопробна мръсотия спрямо България, но това е положението. Бизнесът е война и в нея мръсните номера се използват с пълна сила. Така че западните бизнесмени олигарси не са нещо по-различно от източните. Нашите се учат от тях. Та и този пакет "мобилност" си е поредният западен мръснишки удар под пояса нанесен в наша вреда. Свободен пазар ли имало? Дрън-дрън... свободен е само, когато е в полза на западните олигарси. Щом се появи конкуренция, която застрашава техните интереси, па била и напълно по законите на пазара, веднага се почват подлостите и номерата. Това е светът и нищо не се е променило в него от хиляди години.
1abv1
на 26.03.2019 в 10:55:34 #2" защитава трудно извоюваните права на френските и немските шофьори" Аууууу, колко сме загрижени за френските и немските шофьори! Абе, вие българи ли сте изобщо? Поне 2 грама акъл имате ли, за да разберете, че нас гледат навсякъде да ни прецакат в Европа. Значи може да дойде западната фирма в България и да наеме български служители, но да не им плаща европейски заплати, благодарение на ниското ниво на заплащане тук. Съответно западняците печелят от това, че плащат по-малко на нашенците. Но щом ние се опитаме да се възползваме от това, че можем да работим по-евтино навън, веднага се вдига страшна олелия, че видиш ли правиме дъмпинг на западняците. Е, толкова ли сте тъпи, че не усещате наглият двоен стандарт, а? Когато те печелят от нас всичко е ОК, но ние възползваме ли се от това, че имаме по-нисък стандарт на живот веднага гледат да ни орежат и изгонят. И стига сте драматизирали условията на работа на българските шофьори. Те поне получават добри пари, защото тук в България е пълно с мизерстващи хора, които получават в пъти по-малко от тях. Поне българските шофьори имат шанса да работят здраво, за да изкарват хубави заплати за нивото в България, защото много малко хора тук имат тази възможност, колкото и да са готови да бачкат. Сега обаче по-голяма част от тези шофьори ще останат без работа, защото вече цените на нашите превозвачи няма да са толкова конкуренти. На някой от тук пишещите това да остават българи без работа или да им спадат доходите е добре, щото видиш ли били защитени правата на френските и немските шофьори, на които грам обаче не им пука за българите. Баси крет.енията някой ги тресе тук! Иди.оти!
QWE
на 26.03.2019 в 00:25:21 #1"Изпълних волята на моите избиратели, пратили ме в Брюксел, да работя за подобряването на техните доходи, социално положение и условия на труд. " Като ВИ ПРАТЯ ДА СИ СЕДИТЕ ВКЪЩИ!!! Забравете, че му носих букет ГЕРБЕРИ в Банкя и му организирах интервюто по СНН, га ходи при Обамчо, а аз цицах паричките от мустакатия банкер.. И късах ТРУД в студиото, та да се препродаде Полиграфическия комбинат на правилния СВИНЕБизнесмен.. Пък и поръчката, която изпълнявам сега е да се сражавам с Йончевата в говорилнята ми с Байрактаров.. А иначе - АЗ УЖ СЕ БОРЯ С ОЛИГАРСИТЕ.. Всеки ден и всяка нощ.. Но за мен поговорката "Който не ходи на работа, не трябва да яде" НЕ СЕ ОТНАСЯ.. Иначе еврата си ги цицам ежедневно от ТАМ КЪДЕТО СА МЕ ПРАТИЛИ МОИТЕ ИЗБИРАТЕЛИ.. От пенсията си като ЕВРОДУПЕТАТ не са надайте да се откажа..