Социалната мрежа Facebook влиза в двубой със сайта за видео съдържание YouTube за индийския пазар. Интернет гигантът планира да пусне функция, която да позволява на потребителите от азиатската страна да си свалят клипчета и да ги гледат офлайн.

Подобна опция има и платформата на Google. По-този начин сайтовете се опитват да пробият в Индия, където има голям проблем с качествената интернет връзка.

От американската корпорация посочват, че са пристъпили към тази промяна, след като са отчели много слаб резултат по отношение на гледаемостта на видеата в страната.

“Изпробваме функция за сваляне на видеа от Facebook, когато има добра интернет връзка. Така те могат да се гледат онлайн или офлайн по всяко едно време”, обясняват от интернет гиганта, цитирани от Bloomberg.

От YouTube въведоха подобна опция през 2014 г. заради големия интерес на индийците към съдържанието на платформата.

В момента Facebook има 142 милиона активни потребители в Индия, като от сайта се надяват да предизвикат същия интерес като YouTube и да увеличат броя им.