През 2018 г. Xiaomi успя да продаде 23.3 милиона бройки от супер-популярната спортна гривна Mi Band, с което си осигури и дял от 13.5% на пазара в "Wearables" категорията.

Единствено Apple бе пред китайската марка с дял от 26.8%, но според някои анализатори тази преднина ще бъде намалена, благодарение на новата Mi Band 4.

Четвъртата версия на спортната гривна влезе в продажба в Китай само преди седмица и се радва на огромен интерес от страна на потребителите.

Xiaomi съобщи, че са продадени над един милион бройки в рамките на само осем дни и компанията получава по около 5000 заявки на всеки час.

Това е рекорд за индустрията и е силен показател за това, че Xiaomi знае какво прави и умее да предложи страхотен баланс между цена-качество, печелейки все повече потребители.

Новата Mi Band 4 е с по-голям екран от Mi Band 3, който на всичкото отгоре е и цветен.

Гривната е водоустойчива и е снабдена с цял куп екстри и възможности, а цената й от около 30 долара я прави един от най-атрактивните продукти на пазара.

Xiaomi Mi Band 4 - всичко, което искаме от смарт гривна

Всичко, което искаме от смарт гривна

Новата джаджа на Xiaomi е супер евтина и супер готина едновременно