МЕЧ настояват за затвор на бившите служители на президента Румен Радев - бившият директор на "Булгаргаз" Деница Златева и бившите министри на енергетиката Росен Христов и Владимир Малинов заради договора с турската газова компания "Боташ". Това заяви лидерът на МЕЧ Радостин Василев пред журналисти в Партийния дом.

"Договорът с "Боташ" е корупционен и ощетява държавата", посочи Василев и добави, че ако политически не се вземе решение за прекратяване на договора, "Булгаргаз" е фалирал.

Радостин Василев предложи на Росен Христов или да избере да стои в килия, или да избере новия затвор на МЕЧ, който щяла да бъде готов, след като партията управлява държавата.

Той обърна внимание и на ситуацията с градския транспорт в София и продължаващата стачка на служителите в наземния транспорт, като според него вината за ситуация не може да се търси само в сегашното управление на столицата. 

Дебатът за Боташ: "Ала-бала-портокала", заплахи за съдебно преследване и право в затворническата килия

Дебатът за Боташ: "Ала-бала-портокала", заплахи за съдебно преследване и право в затворническата килия

Високо напрежение в пленарната зала заради изслушванията по договора с турската газова компания "Боташ"

"Заплатите на служителите в градския транспорт изобщо не са ниски, но не само сегашният кмет Васил Терзиев, който два дни заеква по темата, е виновен затова. Протестиращите в градския транспорт да потърсят Йорданка Фандъкова, която седи тука на третия ред", заяви лидерът на МЕЧ.

По думите му 15 години проблемите в градския транспорт са натрупвани по време на управлението на ГЕРБ. Общински съвет, кмет, синдикати трябва да вземат решение, което да е в полза на всички, защото милион и половина граждани не могат да отидат на работа, изтъкна Василев.

Според него кметът на София трябва да излезе и да каже защо не направи постъпи да обясни как се управляват дружествата в градския транспорт.

Терзиев вижда и политически привкус в стачката на служителите в градския транспорт

Терзиев вижда и политически привкус в стачката на служителите в градския транспорт

За да се изпълнят исканията на синдикатите, от 2027 г. София трябва да плаща 200 млн. лв. допълнително