Комисията за защита на потребителите започва съвместни проверки с различни контролни органи в Слънчев бряг, информира БНР.

Целта е да се установи дали търговците предлагат безопасни стоки и услуги, категоризацията на заведенията и да се спре порочната практика хотелиери да поставят заблуждаваща реклама.

През последните два месеца са направени 196 проверки от комисията, затворени са две заведения по южното Черноморие заради липса на категоризация.

Продължава практиката хотели да не регистрират всички настанени туристи, каза председателят на комисията Дамян Лазарови допълни,  че често в почивните бази се поставя заблуждаваща реклама.

Масова практика е фирми за недвижими имоти незаконно да предлагат екскурзии, заяви изпълнителният директор на АД „Слънчев бряг" Мария Михалева.