Втори скъсан кабел на електропровод от началото на седмицата остави над 1000 абоната на ЧЕЗ в идеалния център на София без ток, съобщиха от дружеството.

Причината е несъобразени изкопни работи, извършвани от строителна фирма във вторник сутринта. При тях е скъсан кабел 10 киловолта, който е собственост на ЧЕЗ Разпределение. Заради аварията за 1 час и 40 минути токът до над 1000 клиенти на дружеството бе прекъснат. 

3300 абонати в "Лозенец" бяха без ток заради скъсан кабел

3300 абонати в "Лозенец" бяха без ток заради скъсан кабел

От дружеството уверяват, че аварията е отстранена зо 40 минути

Вчера също бе скъсан кабел в столичния кв. "Лозенец" в продължение на 40 минути. Тогава без ток останаха 3300 клиенти на ЧЕЗ.

ЧЕЗ Разпределение България призовава фирмите да координират с компанията поне две седмици предварително къде и кога ще извършват изкопни дейности. Това може да става на телефон 0700 10 010 или на имейл кlienti@cez-rp.bg.