Глобалната медийна мрежа PHD, част от Omnicom Media Group, беше отличена с престижната награда Global Media Agency of the Year, присъждана ежегодно от водещото списание в областта на маркетинга и рекламата Adweek.
„Това е изключително признание за нашата непрекъснато разрастваща се международна мрежа и ние бихме искали да благодарим на всички свои клиенти и партньори, както и на екипа на PHD, които превърнаха изминалата 2012 година в такъв голям успех", заяви Майк Купър, Изпълнителен директор на PHD Worldwide.
В края на 2012 година PHD Worldwide предприе стратегическа стъпка за засилване на присъствието на агенцията в региона, отваряйки свой офис в България. Управлението на компанията е поверено на Добринка Стойкова, която има повече от 12 години професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Изпълнителен директор на PHD България е Жанет Белберова, която има 13 години опит в областта на медиите.
За краткия срок от своето стъпване на пазара PHD България обслужва Alpha Bank, мебелният гигант IKEA, Berlin Chemie, телевизионният канал AXN, Mega Disposable, AmerCom, Iso+ и други .
Основана в Лондон през 1990 година като първата изключително стратегически насочена медийна агенция, PHD е доказан иноватор в комуникационното планиране и купуване в електронните, печатните, дигиталните, мобилните, социалните и развиващите се медии. PHD е глобална мрежа с повече от 2 500 служители и клонове в над 60 страни.
През последните 12 месеца PHD спечeли медийното планиране на международни клиенти като Sony Ericsson, Bentley, Hayatt Hotel, SC Johnson и банковата група ANZ. PHD беше отличена със 183 награди през 2011 година, включително три Лъва от престижния международен конкурс в Кан (златен, сребърен и бронзов) и беше обявена за „Агенция на годината" във Великобритания от изданието Media Week.