От 15 февруари Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) започва набирането на проекти, които ще се борят за признание в четвъртото издание на престижния конкурс BAPRA Bright Awards.
Това e единственият конкурс у нас, който отличава постиженията на българския пазар в сферата на комуникациите и позволява на PR експертите да сравнят и споделят успехите си с най-актуалното на пазара в световен мащаб. Конкурсът дава възможност на PR агенциите да бъдат сред тези, които водят и формират комуникационния пазар в Европа.
Категориите, в които журито на Bright Awards 2013 ще оценява комуникационни проекти тази година са 7: „Кампания за устойчиво развитие", „Специално събитие", „Иновативна кампания", „Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел", „Комуникационна кампания на годината", „Агенция на годината" и най-новата категория в конкурса - „Комуникационна кампания в публичния сектор".
Традиционно, кандидатурите ще бъдат оценявани изцяло от международно жури, начело на което тази година е изпълнителният директор на международната консултантска организация на PR асоциациите ICCO Франсис Ингхам.
Сред членовете на експертното жури са още Джон Сандърс, регионален президент на Fleishmann-Hillard за Европа, Средния Изток и Африка и признат международен експерт в PR областта, Александър Кордейро, президент на борда на португалската асоциация на комуникационните и PR компании APECOM, Кристоф Жинисти, президент на IPRA, проф. Джо Голтблат, създател и първи президент на ISES и автор на книгата „Специални събития", издадена в България през 2007г., и други.
За участие в BAPRA Bright Awards 2013 PR агенциите трябва да подготвят кандидатурите си на английски и на български език с описание на проекта в обем не по-дълъг от 2 стандартни страници. Цялата информация за конкурса, критерии за оценка, срокове, такси и документи за участие могат да бъдат намерени на www.bapra.bg/2013.
Крайният срок за попълване на специалния уеб-базиран формуляр за кандидатстване е 8 март.