Най-популярните печатни медии в Сърбия са вестниците "Блиц" и "Вечерне новости", показват резултатите от най-новото проучване на неправителствената агенция "Айрекс промедия" и на агенция "Стратеджик маркетинг", съобщи ТАНЮГ.

Следващи по популярност са вестниците "Курир" и "Политика".

На въпрос какво четат, най-често анкетираните спонтанно посочват вестник "Блиц" (43%), следван от "Вечерние новости" (22 %), "Курир" (11 %) и "Политика" (9%).

Редовните читатели на вестници в Сърбия най-често следят местните новини и прогнозата за времето, като за мнозинството от редовните читатели е важно вестниците да са на кирилица, докато за любителите на списания не е важно на каква азбука е написан текстът.

В Сърбия 22 % от населението гледат телевизия и слушат радио, 35 %, заедно с телевизията и радиото, поне веднъж седмично прочитат вестник, 24 %, освен всички тези медии, прелистват и някое списание, а 20 % използват като източник на информация и Интернет.