Социалните мрежи Facebok и MySpace попаднаха в списък с 19 най-мразени компании в САЩ. Рейтингът е изготвен от организацията „American Customer Satisfaction Index", съобщава technews.bg.
Facebook и продадената за "жълти стотинки" MySpace се нареждат до големи банки, телекоми, авио- и нефтени компании, които не са харесвани от американците.
Потребителите са посочили като най-дразнеща черта на Facebook пренебрежението към личните данни. Недоволство предизвикват често и новите функции на социалната мрежа, както и някои действия на администрацията.
MySpace, продадена вчера за $35 млн. от News Corp., също страда от лоша политика за конфиденциалност и безотговорно отношение към потребителските данни. Мнозина не харесват и интерфейса на социалната мрежа.
Facebook е на 10-то място в индекса, а MySpace заема 9-та позиция. Под номер едно в класацията за потребителска неудовлетвореност се подвизава енергийният гигант Pepco.
dk
на 03.07.2011 в 09:07:55 #3Направих си една фалшива регистрация при тях, погледнах и толкова,по-вече не съм влизал. И не ме дразнят толкова те, колкото разни телевизионери, дето все споменават и канят " на страницата ни във Фейсбук". И смятат, че са на върха на технологията.
PIKITO
на 02.07.2011 в 17:08:21 #2И на мен ми писна с този фейсбук и влизам по рядко вече...
TheSpider
на 01.07.2011 в 17:10:11 #1Нормално, след като пишете непрекъснато за това сайтче!