Социалните мрежи Facebok и MySpace попаднаха в списък с 19 най-мразени компании в САЩ. Рейтингът е изготвен от организацията „American Customer Satisfaction Index", съобщава technews.bg.

Facebook и продадената за "жълти стотинки" MySpace се нареждат до големи банки, телекоми, авио- и нефтени компании, които не са харесвани от американците.

Потребителите са посочили като най-дразнеща черта на Facebook пренебрежението към личните данни. Недоволство предизвикват често и новите функции на социалната мрежа, както и някои действия на администрацията.
MySpace, продадена вчера за $35 млн. от News Corp., също страда от лоша политика за конфиденциалност и безотговорно отношение към потребителските данни. Мнозина не харесват и интерфейса на социалната мрежа.

Facebook е на 10-то място в индекса, а MySpace заема 9-та позиция. Под номер едно в класацията за потребителска неудовлетвореност се подвизава енергийният гигант Pepco.