
Програмата е насочена към подобряване на уменията за общуване и социализацията на българските деца в неравностойно положение, съобщиха от мобилния оператор.
През 2005 г., абонатите на GLOBUL събраха общо 117 400 лв., като компанията пое за своя сметка дължимия ДДС.
Доказано успешна, програмата ще продължи и през 2007 г., като се предвижда в нея да вземат участие и деца от още домове в страната, които ще бъдат селектирани по специални критерии.
Програмата „Да чуем детските мечти" се реализира с подкрепата на Фондация „Помощ за благотворителността в България" (ФПББ), а неин посланик на добра воля е певицата Белослава.
През юни 2006 г., коледната акция на GLOBUL спечели наградата за „Най-иновативна кампания" в първото издание на конкурса "ЗАЕДНО" за най-добра кампания за набиране на средства, учреден от фондация "Работилница за граждански инициативи". В края на ноември, Българския донорски форум обяви компанията за „Най-голям корпоративен дарител" за 2006 г. в категорията „Най-голям абсолютен обем на даренията".
Insomnia
на 26.12.2006 в 16:28:07 #1