Екипът на Google не харесва ограничението за броя на символите в Twitter до 140, но очевидно все още счита, че има осезаема необходимост от съкращаване на уеб адресите, пише gsmreview.bg. Доказателство за това е фактът, че от глобалната търсачка закупиха домейна g.co, който ще даде възможност да се правят по-кратки уеб адреси за продукти и услуги на Google.
„Колкото по-кратък е URL, толкова по-лесно е да се сподели и запомни. Недостатъкът е, че често не може да се каже към кой уеб сайт ще бъдете пренасочени”, споделя в публикация в блог Гари Бригс, вицепрезидент по маркетинга на глобалната търсачка.
„Ще използваме use g.co за да Ви изпращаме към уеб страници, които са собственост на Google и само ние ще създаваме пряк път към g.co. Това означава, че можете да ни се доверите, че при посещаване на иконката за пряк път на g.co винаги ще бъдете отпратени към страница с продукт или услуга на Google”.
Този ход пасва добре на инфраструктурата за съкращаване на URL, която екипът на Google вече използва за goo.gl и позволява на хората да съкращават всякакъв уеб адрес.
Нямя информация колко пари са дали от Google, за да закупят името ".co" на домейна.
rincewind
на 25.07.2011 в 07:31:32 #2бая ще да е

slonikon
на 24.07.2011 в 00:31:29 #1днес гугъл сра
няма информация, колко тоалетна хартия е използвана.