Американската компания за споделяне на снимки и визуални материали, Instagram прескочи цифрата от 150 милиона потребители, предаде Bloomberg. Планира се сайтът да започне да продава рекламни пространства от догодина.

Според агенцията, успехът на компанията се дължи и до голяма степен на факта, че след закупуването й от Facebook, шефът й Кевин Систрьом беше оставен да продължи сам ръководството на комапнията си, като не е бил правен опит платформата да се интегрира във Facebook.

След кратък спад на популярността на мрежата през миналата година заради политики свързани с използването на снимки на потребители в рекламите, Instagram отново тръгна нагоре след като ги отмени. Към това, Систрьом обеща да внимава за това каква ще е ролята на рекламите в сайта му и в бъдеще.

40% от потребителите на Instagram са в САЩ, а останалите-по света.