
Максималната мощност на мотора е 602 к.с. при 6150 оборота в минута. Моделите Zonda S 7.3 и Roadster разчитат на еднакви мотори с мощност 555 к.с., които се достигат при 5900/мин. Максималният въртящ момент на Zonda F е 760 Нм при 4000/мин.
Цялата мощност се пренася към задните 20-цолови колела посредством 6-степенна механична скоростна кутия. Отпред алуминиевите джанти са с размер 19 цола, а гумите 255/35. За укротяването на тези “валяци” се грижат също толкова големи спирачни дискове с диаметър 380 мм отпред и 255 мм отзад.
Що се отнася до динамичните характеристики на автомобила ускорението от 0 до 100 км/ч става едва за 3,6 сек, а границата от 200 км/ч се достига за 9,8 сек. Максималната скорост на този болид е 345 км/ч.
Сравнявайки Zonda F с другите два модела (S 7.3 и Roadster), разлика в дизайна може да се открие само в задната част.
Двигателят вече е открит и човек може да му се радва през стъкления похлупак, подобно на Ferrari F430. Освен това характерният спойлер отзад, разделен на две части, е заменен от по-традиционен, едноелементен такъв. По подобен начин е преработен и дифузьорът.
Габаритите на този модел са: 4435 мм дължина и 2730 мм колесна база.