Тепърва прохождащата социална мрежа на Nokia, Mosh, вече има потребители в над 100 държави и в най-кратко време ще започне да предлага няколко начина за рекламиране, съобщиха от Clicz.

Мрежата е една от новите мобилни дестинации, в които потребителите могат да комуникират помежду си и да публикуват различни материали като снимки, документи, видео, JAVA игри и различни приложения за мобилни устройства. Въпреки че все още е в бета версия, Mosh започна да предлага реклами, които към този момент рекламират самия проект. От Nokia обещаха, че до няколко дни платформата ще бъде отворена и за рекламодателите извън компанията.

Основната реклама, която ще се предлага, е банерната, но контекстно свързана с информацията, която потребителите ще получават.  Компанията също планира да покани потребителите да вземат участие в процеса. Те ще трябва само да отговорят на няколко въпроса, свързани с техния опит с рекламата и предпочитанията им.

"След като това е насочено към потребителите, които са технически грамотни, ние осъзнахме, че нашите действия трябва да са абсолютно прозрачни," споделя Джорд Линардос, старши мениджър в компанията по отношение на съдържанието, свързано с марката на Nokia. "По-добре е да им кажем - хей, погледнете, ние трябва да платим за това, дайте ни информация и ние ще ви предоставим най-подходящата реклама."

Намеренията на Nokia да влезе на пазара на мобилна реклама станаха ясни преди известно време, когато компанията придоби собствеността върху една от големите фирми в тази сфера - Enpocket. Според  Роджър Ууд, старши вице президент на  Amobee - конкурентна фирма, занимаваща се с мобилни услуги, тази стъпка е една от няколкото стратегически придобивания в мобилния сектор. По-рано тази година Microsoft се сдоби с ScreenTonic, а AOL - с Third Screen Media.

Източник: Vision For Web