
Припомняме, комисията спря рекламната кампания за сравнение между цените на Бизнес Орбифон и телефонните услуги на БТК.
Мотивите й бяха, че ответното дружество рекламира своята услуга чрез сравнителна таблица, в която се използват некоректни твърдения.
Създава се внушение, че потребителите на БТК плащат завишена стойност на услугите, заявяват от КЗК.
От комисията уточняват, че доказателствата по преписката сочат, че цените на компанията са икономически обосновани и утвърдени от КРС, т.е тя не би могла да ги променя едностранно.
Макар в таблицата да не се посочва конкретно име, посланията "Спестете от сметките на БТК!", "Спестете! Защо да плащате повече?", "И този човек също се казва Любо, и той има жена и тъща", "Беше Та Ка", позволяват ясно да се идентифицира конкурентното дружество, заявяват от КЗК
От Орбител контрираха, че сравнителната реклама е позволена от закона и безспорно е в полза на потребителите.
Обективен факт е, твърдят от компанията, че потребителите заплащат по-малко за телефон, когато говорят през Бизнес Орбифон.
В тяхна полза е да са информирани, за да могат да направят разумен избор, са доводите на Орбител.
niksyn
на 27.11.2006 в 14:13:20 #3Смех
на 27.11.2006 в 13:57:29 #2Шуменец
на 27.11.2006 в 12:35:36 #1