България не е достатъчно рекламирана като туристическа дестинация според българите. Това показва проучване на "Галъп Интернешънъл", проведено сред 1000 души.
С почти пълно единодушие сънародниците ни смятат, че е необходимо в държавния бюджет да се предвиждат средства за реклама на България като туристическа дестинация в чужбина, а едва 10% са на противоположното мнение.
Източник: Галъп интернешънъл
На този фон 73% от анкетираните посочват, че държавата не прави достатъчно за реклама навън. 68% пък са на мнение, че и рекламата вътре в страната не е достатъчна.
Източник: Галъп интернешънъл
Независимо от това 27% от населението поставя по-скоро висока оценка на рекламирането на вътрешния туризъм, което вероятно се дължи на по-близкия и непосредствен опит на българите с популяризирането на туризма на вътрешния пазар.
Източник: Галъп интернешънъл
Широка подкрепа сред анкетираните получава и идеята, обсъждана в Министерството на туризма, всяка община да отделя средства за реклама в чужбина от туристическия данък - 78% от запитаните нямат против част от събираните от общините пари да отиват за реклама на туризма.
Източник: Галъп интернешънъл
willow-montenegro
на 30.04.2019 в 16:43:01 #1И затова,хората се набутаха с къщите за гости !И аз едва не се набутах !Измъчих се сам да строя!Сега съм "гол като пушка",но съм доволен,че не тръгнах да се Развивам Европейски !!!Опорочиха всичко започнато преди тях и сега мачкат наред,за да излязат от мръсотията,която надробиха за 10 години само!!!