Туристите, които са недоволни от туристическите услуги, предоставени от туроператорите, трябва да сигнализират в Комисията за защита на потребителите.

Това препоръча председателят на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова в интервю за БНР по повод рекламации на българи, пътували в чужбина за коледните и новогодишни празници.

"Държавната агенция по туризъм по никакъв начин не може да контролира нелоялните и некоректните туроператори, които недостатъчно добре компетентно и професионално извършват своята услуга. Всички граждани на страната, които са имали нещастието да попаднат на точно такъв тип организирани екскурзии, би следвало да се обърнат към Комисията по защита на потребителите със съответните писма и да акцентират своите неудачи и неуспехи в почивката си точно към тях."

Крушкова обясни, че дори и жалбите на гражданите да са получени в Държавната агнеция по туризма, те ще бъдат препратени към Комисията по защита на потребителите.