Ръстът от 20% на посетителите през тази година се дължи на масовия туризъм.

Това каза Анелия Крушкова, председател на Държавната агенция по туризъм, по време на Втория конгрес на инвеститорите в туризма.
Тя посочи, че за да имаме занапред успех в този бранш е необходимо да развиваме приоритетно сегментът - лукс и супер лукс в областта на туризма.

За тази година общо 5.8 милиона лева са парите предвидени за реклама в областта на туристическия сектор у нас.

Същата сума е предвидена и за следващата година.

"Няма да се оплаквам, защото това са реалностите и ние трябва да се вместим в тях", коментира Крушкова.

За по-добра реклама в бъдеще се предвижда поставянето на национални символи върху хранителните продукти и по българските камиони, пътуващи в чужбина, каза още Крушкова.