Немската компания Фрапорт, управляваща най-голямото летище в Европа – Франкфурт и още няколко летища в Германия, предложи на страната ни изгодни условия за рекламиране на българския туризъм.

Това съобщи Димитър Хаджиниколов, зам.-министър на културата и туризма след срещата си с д-р Стефан Шулте, член на изпълнителния борд и изпълнителен директор по финансите и строителството на Фрапорт, и Андреа Пал, вицепрезидент на “Global Investments&Management” към Фрапорт Груп.

Предлагаме България да се рекламира безплатно като атрактивна туристическа дестинация на нашата обновена интернет страница Airport City, а за другите видове реклама ще договорим съществени отстъпки”, съобщи Андреа Пал.
Тя уточни, че по принцип тарифата за рекламиране на сайта им е 2000 евро на месец.

Обсъдихме възможностите за развитие на туристическия трафик между България и Германия, тъй като смятаме, че има възможности за генериране на още по-голям туристически поток”, заяви Стефан Шулте след срещата с Хаджиниколов.
По думите му е важно българските летища да бъдат развити като врати към Европа.

Според него съдебният процес, свързан с концесионирането на летищата във Варна и Бургас ще продължи по прозрачен и убедителен начин, но независимо от изхода на делото, Фрапорт ще продължи да си сътрудничи с България.

Припомняме, по жалба на германците Върховният административен съд спря изпълнението на концесионния договор, сключен с летище Копенхаген.

Разбира се, че имаме интерес да спечелим концесията, но също така сме заинтересовани да увеличим трафика, добави Шулте.

Той посочи, че Фрапорт има готовност да започне незабавни инвестиции, за да се подобрят условията на летищата във Варна и Бургас още през този сезон.