Румънски туристи са изкупили всички новогодишни пакети за целогодишно работещия хотелски комплекс „Хризантема" в Слънчев бряг.
За предстоящия новогодишен празник, хотелската база вече е изцяло заета само от румънски туристи, съобщиха от най-голямото хотелско дружество в Слънчев бряг- „Слънчев бряг хотел холдингс" АД.
Изненадващо всички куверти са изкупени от румънци в рамките само на една седмица след пускането им в продажба, уточниха от хотела.
От холдинга обясняват, че при тях най-голям дял заемат немските туристи. Тази година е отчетен значителен ръст от 10 до 30 % на туристите от Румъния, Унгария, Чехия, Израел, както и други традиционни и сравнително нови туристически пазари като Казахстан и Португалия.
Нараснал е и броят на българските туристи, които идват на почивка на преференциални цени чрез туроператорски фирми и предварителни резервации"-съобщиха изпълнителните директори на „Слънчев бряг хотел холдингс" АД Ивалина и Пейко Янкови.
Според тях, от курорт за семеен туризъм, Слънчев бряг все повече се превръща в място за млади хора и това е трайна тенденция.
Още е рано за прогнози за новия морски туристически сезон, но засега няма сътресения на туристическия пазар, уточниха директорите на „Слънчев бряг хотел холдингс".
Реални прогнози за новия сезон могат да бъдат направени едва през февруари -март 2009 г., когато е активния период на записванията на туристи, отбеляза Пейко Янков.
Според него, световната финансова криза остро засилва конкуренцията на туристическия пазар и в отговор на това туристически държави като Испания, Гърция, Турция вече щурмуват пазара с мащабни рекламни кампании, каквито за България като туристическа дестинация липсват.
Средствата, които държавата отделя за реклама на България са твърде малко, а това са стратегически инвестиции в този момент, категоричен е Пейко Янков.
NoMaMaTa
на 26.11.2008 в 22:46:59 #4Значи рекламата да е държавна, а антирекламата - частна?!?
Тарикати 
vluben
на 17.11.2008 в 01:45:47 #3Това което забелязвам тази година, е че България не участва в каталозите на FRAM и Nouvelles Frontieres във Франция. Доколкото си спомням, за пръв път се случва от 1990 г. насам.
ss23
на 16.11.2008 в 13:05:34 #2Нито стотинка не трябва да отпуска държавата за реклама на мутрите. Че това си е бизнес, да отделят пари и да се рекламират сами!
nono
на 16.11.2008 в 10:30:31 #1Ега ти "младите" хора,щом като са в слънчев бряг!