Популяризирането на България минава през културно-историческия, зимния, морския и балнеотуризма. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова на среща с депутати и представители на бизнеса в Троян.

Рекламираме културата и историята си с билбордове в Ню Йорк
Обновена

Рекламираме културата и историята си с билбордове в Ню Йорк

България ще бъде представена и в Бостън, Вашингтон, Лос Анджелис и Лас Вегас

Според Ангелкова България има потенциала да оползотвори огромното си природни и културно наследство. Министърът акцентира и върху минералните извори в страната, припомняйки, че Министерството на туризма е разработило осем културно-исторически дестинации, които ще се надграждат с нови обекти, включително и от община Троян. Съвместно с бизнеса ще бъдат създадени и балнео-и-СПА маршрути. Ангелкова сподели и че съвместно с Руската федерация министерството работи по създаването на съвместни религиозни и поклоннически маршрути в нашата страна.

По думите на Ангелкова такива маршрути могат само да популяризират възможностите на общините в "уелнес туризма" и ще допълнят културно-историческите дестинации в страната.

Работим за намаляване на административната тежест, увери Ангелкова

Работим за намаляване на административната тежест, увери Ангелкова

Подготвят се промени в сектора

Ангелкова коментира и намаляването на административната тежест за бизнеса. По думите ѝ с промените в Закона за туризма се предвижда да отпадне част от документите за регистрация на местата за настаняване. Министърът се обяви и срещу прекатегоризирането на обектите на всеки пет години. Министърът сподели и че предстои да се създаде инспекторат към министерството, който да следи за съответствието на туристическите обекти към нормативните изисквания и ще налага санкции.