След излизането си на пазара моделът GT2 се оказа най-мощното и бързо серийно 911, произвеждано някога, като разполага с 530 к.с.

Така той измести любимеца на повечето фенове Turbo, който има заводски 480 к.с., но инженерите от Hamann решиха да го върнат в играта.

Двигателят е същият 3,6-литров боксер, но модификациите по него са доста. Сменена е цялата изпускателна система с по-спортна, направена от неръждаема стомана, сложени са специални интеркулери, променена е електрониката на двигателя, но най-значителна е смяната на турбините с променлива геометрия на лопатките.

Крайният резултат са 630 к.с.,достатъчни на машината да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди, достигайки максимална скорост от 359 км/ч.

Паралелно с това от Hamann са се потрудили и доста по и без това много добрата аеродинамика.
Покривът е снижен с цели 8 см, добавени са и много спойлери за максимално прилепяне към пътя при високите скорости.

Джантите са суперспортни, трипластови, с диаметър от 20 цола.

Източник: Speed-Press