Aprilia представи новия си суперспортен мотоциклет RSV4.
С него италианският производител на мотоциклети се завръща в шампионата „Супербайк" от следващата година, съобщи speed-press.com.
Aprilia RSV4 е разработен специално за състезателните писти.
Мотоциклетът има ултралека алуминиева рамка, аеродинамика, оптимизирана във въздушен тунел, карбонови спойлери и ексклузивни компоненти.
Задвижването е от 999-кубиков V-образен, 4-цилиндров двигател с много компактни размери.
Благодарение на V4 конфигурацията мотоциклетът е много тесен и това дава предимство в аеродинамично отношение.
Двигателят има дълъг ход на буталото и може по-лесно да развива високи обороти. Контролът на двигателя става изцяло електронно.
Най-уникалното в мотоциклета е неговата рамка.
Тя позволява да се настройва индивидуално кормилната вилка, рамото на задното окачване и дори да се променя позицията на двигателя.
Това ще даде възможност на пилотите да намерят най-добрите настройки. Компонентите, разбира се, са от най-високо качество, като вилката, предното и задното окачване са Ohlins, а спирачките Brembo Monoblock.
Aprilia ще пусне на пазара и шосеен вариант на мотоциклета - RSV4 Factory.
iavorski
на 25.09.2008 в 15:20:31 #3Двигателят има дълъг ход на буталото и може по-лесно да развива високи обороти. наистина революционен мотор - хем дългоходов, хем високооборотен. Които е превеждал пак се е оср.л
Наблюдател
на 24.09.2008 в 15:35:50 #2Мога ли да попитам какво значи това - ексклузивни компоненти
Ангел-Рс
на 24.09.2008 в 13:59:13 #1глупости! бедрото е доста далече от аспуха