Второто поколение на известния кросовър на луксозната марка е вече с доста по-oпределено място на пазара.
В същото време колата предлага и доста по-авангарден дизайн със заемки от успешния модел CTS, мощни мотори и богато оборудване - всички познати черти на благородното си име - Cadillac, пише Автопрес 2001.
Предишният SRX също имаше доста достойнства, но беше с неопределена пазарна позиция по отношение на конкуренцията.
Дали бе съперник на BMW X5 и Мерседес ML - или на по-съпоставимите по цена компактни кросовъри?
При новия Cadillac SRX въпросът е решен - колата е със 117 мм по-къса, с 52 мм по-ниска и в същото време с 65 мм по-широка, което я прави директен конкурент на представителите на сектора на компактните премиум-кросовъри - BMW X3, Audi Q5 или Land Rover Freelander.
В технически поглед новият SRX е революция за марката.
Вместо предназначена за задно задвижване платформа, той ползва модифицирана платформа Theta със заимствани от Opel и Saab възли и елементи.
Предишният модел се предлагаше в Щатите в куатро и задвижване само на задната ос, докато новият модел стандартно е с предно предаване.
Вариантът със задвижване на двете оси е вече "интелектуален" - прехвърлянето на въртящия момент към задната ос е поверено на електронен съединител Haldex четвърто поколение.
Още един аналогичен съединител определя степента на блокиране на задния диференциал.
Предното окаване е McPherson, задното - мултилинк.
Променено е разполагането на двигателя - вече напречно, което налага колата да се лиши от V8 двигателя Northstar.
В замяна на това е получила доста по-прогресивните в техническо отношение нови V6-цилиндрови.
Например трилитровият вариант с атмосферно пълнене има мощност от 260 к.с., директно впръскване на горивото и променливо газоразпределение.
За колата е предвидена шестстепенната автоматична кутия на GM Hydra-Matic, c три режима на работа - стандартен, подреден и икономичен.
Cadillac SRX в топ-варианта си има австралийски V6, 2,8-литров турбомотор с мощност 300 к.с., шестстепенна кутия Aisin Warner, електронно управляеми амортисьори, излизащ над арматурното табло дисплей на триизмерната навигационна система, хард диск на аудиоуредбата, серво отваряне на задната врата.
tweeg
на 28.01.2009 в 12:54:19 #5Прилича по силует на Q7
hpn
на 28.01.2009 в 12:19:29 #4амо то много прили4а на едно кореиско SUV, пак на General Motors: CHEVY ... не го знам. колкото до разхода, за 6-цилиндорв сигурно към 10л/100км. пък е с цена на бенза към 40 цента за литър, не е много.
Micky
на 28.01.2009 в 12:03:14 #3Не питай...
Abadbobata
на 28.01.2009 в 12:02:40 #2На теа автомобили разхода не се пише от срам.
ostavime
на 28.01.2009 в 12:00:31 #1Разход?