Chrysler LLC ще засили присъствието на трите си марки в Русия с представянето на два изключително важни нови автомобила, съобщава Автопрес 2001.
Новият Jeep Cherokee (Liberty в САЩ) и новият Dodge Journey, първият кросоувър в моделната гама на Dodge, бяха представени пред медиите и публиката по време на Международното автомобилно изложение в Москва.
Русия много бързо се превърна в един от десетте най-важни пазара по отношение на обема на продажбите за Chrysler.
След разделянето на DaimlerChrysler AG преди малко повече от година Chrysler Russia SAO беше сформиран като основен вносител на марките Chrysler, Jeep и Dodge в страната.
Целта пред новата компания беше да подсили марките Chrysler, Jeep и Dodge в Русия и участието на Международното автомобилно изложение в Москва е възможност да акцентира върху първите 12 месеца от новото присъствие на компанията на руския пазар.
Според PricewaterhouseCoopers през първата половина на 2008 година руският автомобилен пазар се е разраснал с 41 % в сравнение със същия период на 2007 година, като обемът на продажбите е достигнал 1,645,000 единици.
Продажбите на Chrysler, Jeep и Dodge значително надвишават тендецията на пазара.
През първите седем месеца на 2008 година сумарните продажби на трите марки са се повишили със 71 процента в сравнение със същия период на миналата година, подобрявайки резултат от цялата календарна 2007 година.
На руския пазар беше регистрирано най-голямото продажбено увеличение за Chrysler в Европа и той се превърна в деветия по обем пазар на Chrysler извън Северна Америка.
Dodge, с ръст в продажбите от 112 процента от началото на годината, стана третата най-бързо развиваща се марка в Русия (за първите седем месеца на 2008 година).
"Въпреки че продажбите в Русия се повишават впечатляващо, в действителност руснаците едва сега започват да откриват автомобилите на Chrysler.
Нека припомня, че марката Dodge беше представена официално в Русия само преди две години тук, по време на Автомобилното изложение в Москва", казва Джон Стех, изпълнителен директор на Chrysler Русия.
Сега всяка втора кола, която продаваме в Русия, е Dodge и съм сигурен, че новите автомобили, които представяме тук, в Москва, ще допринесат за повишаването на интереса към нашите марки."
Представените на изложението два нови автомобила идват като доказателство за това, че компанията обръща сериозно внимание на специфичните нужди на руския автомобилен пазар и локалните потребителски изисквания.
В Русия марката Jeep стана еквивалент на цял автомобилен клас, като наследството й и нейното господство на SUV пазара са с над 65-годиншна история.
Най-новата версия на легендарния офроудър Jeep Cherokee, който е вторият автомобил, представен от Chrysler Русия на автомобилното изложение в Москва, отразява класическия дизайн на Jeep.
Като спазва характерните пропорции, които му донесоха успех в цял свят, Jeep подобри стила на Cherokee, придавайки на капака му по-пригладена, наподобяваща формата на мида визия; по-висока предна решетка, блокови кръгли предни светлини и трапецовидни вежди на калниците.
Dodge Journey от своя страна е отговорът на Chrysler на друга специфична особеност на руския пазар.
Според проучвания само един до три процента от руските семейства притежава повече от два автомобила.
По ред причини руснаците предпочитат да притежават един-единствен мултифункционален автомобил, който е в състояние да извършва различни дейности и да отговаря на характера на своя собственик и неговия начин на живот.
Тази кола от D-сегмента комбинира най-добрите качества от различните класове в ново предложение от марката Dodge.
Dodge Journey е създаден така, че да отговори на променящите се изисквания, като предлага уникална комбинация от гъвкавост и приспособимост в решителна и спортна опаковка.
Той съчетава практичността и способността на миниван с цялостната ефективност на лек модел.
"Ставаме все по-активни в дейността си извън Северна Америка.
В миналото Chrysler се целеше в нишовите сегменти, като предлагаше автомобили, които бяха създадени за американския пазар", казва Томас Хауш, вицепрезидент на международните продажби на Chrysler LLC.
"Днес извън САЩ ние предлагаме коли, разработени с идеята за различните изисквания на глобалния пазар, и тази наша политика ни се отплаща по отношение на продажбите, а Русия в частност поддържа нашия ръст на международните продажби."
dqdopop
на 28.08.2008 в 14:14:41 #2http://portalbg.org/photogallery.php?album_id=5
ALPHA
на 28.08.2008 в 13:01:29 #1Псуват Русия, ама продължават да инвестират в Русия. Щото им носи парички. Гнусни опортюнисти развяващи псевдо принципи.