Носителят на приза Автомобил на годината 2008 в Европа- Fiat 500, ще получи своето официално отличие на 28 януари в Берлин.
Поради тази причина, италианската компания предприе доста нестандартен и интересен подход за рекламирането на модела.

За първи път в историята на германския град, управата му разрешава на автомобилен производител да използва метро мрежата за рекламна цел.

До 27 януари гражданите, които използват берлинското метро ще се радват на Fiat 500, който ще следва релсите, натоварен на специална платформа.

Процесията с възродената италианска класика ще се провежда всеки уикенд, като ще изминава около 145 километра.
В празничните дни, свидетели на уникалното събитие ще бъдат около 1.8 милиона човека.
Специалната платформа ще спира на 170 метро станции.

От представянето на новия Fiat 500 на германския пазар в края на октомври миналата година, до момента са получени над 5000 заявки за закупуването му.

Източник: auto-press.net