Автомобилите на "Фолксваген" (VW) за европейския пазар вече ще бъдат с руски двигатели.
От август или септември тази година в Калуга ще заработи завод за двигатели. Първоначално там ще сглобяват популярния народен агрегат с 1,6-литров работен обем. Оттам ще изнасят двигателите за Европа, съобщава autobild.bg.
Първата копка на завода бе направена от Volkswagen Group Rus още през 2012 г.
Очаква се годишно оттам да излизат 150 000 силови агрегата.
NikB
на 15.08.2015 в 13:25:24 #16Това заглавие, а и цялата статия (както повечето в Нюз.бг) е като стария виц за компютрите и компотите. http://www.bgjargon.com/word/meaning/%D0%BD%D0%B5%20%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D1%80%D0%B8,%20%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B8 не били компютри, а компоти „Не било едно, ами (съвсем) друго”. Особено когато реалното се оказва противоположно на очакваното или най-малкото, доста по-незначително, невзрачно. Идва от следния стар виц: „От БТА съобщили, че България е изнесла за Япония 500 компютъра. Малко по-късно обаче новината била коригирана и се оказало, че всъщност не били 500, а 500 хиляди; и не били компютри, а компоти; и не били за Япония, а за Германия; и не били изнесени, а били върнати (понеже били развалени).” Използва се иронично по отношение на източник, който спуска невярна информация, както и по адрес на хората, които най-лековерно са я приели за истина.
hydra
на 13.04.2015 в 12:59:15 #15Ам к'во става с ембаргото? Германия да я изгоним от ЕС!
androsbg
на 13.04.2015 в 10:59:04 #14Както винаги нито репортерите нито коментиращите дори си нямат понятие от ситуацията или от законовата рамка и т.н. А именно: За да продават в даден регион производителите са винаги сглобяват на местно ниво като са гъвкави да ценообразуват според местния пазар. Примерите: В Аржентина се произвеждат и Пежо и Шевролет и Форд и Фолксваген, но нямат нищо общо с тези марки в Европа. Например - в Аржентина наех Шевролет Корса, производство 2014, а модела на Опел, който в Европа е от 90-те години. Същото е положението с VW. Например - Поло там е Гол (без ф). И Фолксваген в латинска америка е синоним на боклук. На братовчед ми му дадоха служебен такъв и на първата седмица спряха да се отварят стъклата и се счупи капачката на резервоара. Та от него знам че най-читавите коли там са Пежо. Сега - за Русия. Всички автомобили в Русия се произвеждат в един и същи завод и с едни и същи двигатели - на Лада. Митцубиши, Лексус, Форд, Хюндай - каквото и да си купиш отечествено производство - не е внос. Купуваш си един и същи двигател просто в различна опаковка. За първи път там видях Лексус 4х4 - висок клас, а вътре пластмасата изгоряла и дрънка като в детско камионче и пожълтяла от слънцето. Изобщо ако искате да добиете впечатление какво са всички коли в Русия - идете покарайте китайските в България. Ужас и безумие. Тази новина е чиста лъжа.
сеирджия
на 12.04.2015 в 17:53:42 #13трактор
на 11.04.2015 в 14:54:51 #12калфата, японските мазда и тойота като сглобяват коли в русия от години да не би да са им паднали продажбите
Икономист
на 11.04.2015 в 11:24:42 #11На това заглавие и най-най-малоумния олигофрен няма как да се хване. Volkswagen Group решили да си направят завод за двигатели в Русия, заради евтината работна ръка и евтините ресурси там. Е и, кое му е руското на ''руския'' двигател за Volkswagen? Тъпанари
Силен Българин
на 11.04.2015 в 02:40:34 #10"Очаква се годишно оттам да излизат 150 000 силови агрегата." А знаете ли колко коли продава Фолксваген годишно в Европа? За 10 месеца през миналата година в западна Европа са продадени 1.68 милиона, в централна и източна Европа - 535200, дори само в Русия (при спад от 14%) са продадени 217600 коли. Така че заглавието би трябвало да бъде - "Около 5% от "Фолксваген"-ите на европейския пазар ще бъдат с руски двигатели"
iii_krv
на 08.04.2015 в 09:41:25 #9Минувач | 07.04.2015 17:09 Един от моделите на Форд запалил при -20 С. Нарекли го "Фокус". Намига ============== Минувач, ти се базикаш, ама аз имам 15 годишен "Фокус" дизел, с вече скапан акумулатор- т.е. стар акумулатор и е за смяна, но тая зима нито веднъж не ме подведе с паленето.
XXX
на 08.04.2015 в 09:41:21 #8Тоя двигател (1.6, атмосферен бензин) се вгражда само в колите за "развиващите се пазари", т.е. такива като Русия, Беларус, Турция, Азербайджан..... Ми и те се водят "европейски" държави, така че новината е вярна.........
Asparyx
на 07.04.2015 в 23:49:40 #7Читател
на 07.04.2015 в 22:27:09 #6Пак ще трябва да се пита в кой ден от седмицата е произведен
Минувач
на 07.04.2015 в 18:09:20 #5Един от моделите на Форд запалил при -20 С. Нарекли го "Фокус".
TheSaint
на 07.04.2015 в 17:09:35 #4не може да не са сметнали и дупка за манивелата..
XaOc
на 07.04.2015 в 16:41:02 #3*с двигатели произведени в Росия Подвеждащо заглавие - за момент реших, че ще са на твърдо гориво и ще идват в комплект с манивела
boris
на 07.04.2015 в 16:40:27 #2руска изработка по германски чертежи- тва 100 години нема чупене братко
boris
на 07.04.2015 в 16:33:22 #1Тоест новите VW ще палят при минус 40.