MW Group е с нова, впечатляваща концепция за представянето си по време на Международното автомобилно изложение във Франкфурт.
За първи път трите марки на компанията BMW, MINI и Rolls Royce са под един покрив - в най-модерната изложбена зала в Европа - зала No 11 на Frankfurt Messe, осигуряваща на посетителите директен достъп от новия главен вход на изложението, съобщава "Автопрес 2001".
Aкцент в презентацията на BMW по време на автосалона през 2009 г. е специалният ринг, с дължина няколко стотин метра, оформен около изложбената площ и представящ флотата автомобили оборудвани с BMW EfficientDynamics и световните премиери на компанията.
За най-важното за немската автопpомишленост изложение за годината BMW е подготвило доста новости сред които на първо място е моделът 760i/Li - най-мощният в серията 7 и второ по мощност BMW в цялата моделна история на компанията.
Под капака на разкошния седан е монтиран 6,0-литров, V 12 двигател, снабден с технологията TwinPower Turbo. Благодарение на това мощността на мотора е достигнала 544 к.с., а максималният въртящ момент - 750 Нм. Ускоряването от 0 до 100 км/ч става 4,6 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.
Силовият агрегат работи в комбинация с осемстепенна автоматична трансмисия.
Флагманският вече седан BMW 760i/Li се различава от другите модели с няколко детайла: по-широка и леко огъната решетка на радиатора, агресивно издадени напред панели, няколко по-различни хромирани елемента и допълнителна хромирана планка между двойните ауспуси.
BMW 760i/Li е снабден с интернет, четиризонален климатик, електронно подгряване на пода, панорамен покрив, система за спътникова навигация, професионална hi-fi система с 16 говорителя, DVD-плеър, USB-порт и 16 ГБ хард диск за музика.
Прототипи на второто поколение на BMW 1-Series преминават активни тестови изпитания около и на пистата в Нюрбургринг. Баварците навярно ще снабдят колата и със система за задвижване на четирите колела (опция), аналогична на системата xDrive.
Външността на колата е изпълнена в новия фирмен стил, вече успешно изпробван при моделите X1 и 5-Series GT.
Двигателната гама ще включва широка палитра бензинови и дизелови мотори с мощности от 105 до 326 к.с.
Продажбите на новото BMW 1-Series ще стартират в средата на 2011-а година, а малко по-късно ще се появят варианти купе и кабриолет.
От BMW споделят, че новата студийна разработка Vision EfficientDynamics комбинира динамиката на BMW M Car, горивна икономичност и екологичност. Оптимизираната на компютър и във въздушен тунел аеродинамика на Vision EfficientDynamics (Cx 0.22) е подсигурена и чрез интегрирането на хибридна задвижваща система. В нея са включени трицилиндров дизелов двигател и два електрически мотора.
Комбинираната максимална мощност на системата е 262 кВт или 356 конски сили, а максималният въртящ момент достига впечатляващите 800 Нм. Задвижващи са и четирите колела.
Новата 2+2 местна студийна разработка на BMW е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 4.8 секунди и без проблем достига електронно ограничената си максимална скорост на движение от 250 км/ч.
В същото време средният разход на гориво е едва 3.76 литра на 100 километра, а емисиите СО2 да 99 грама на километър.
лично мое мнение
на 25.09.2009 в 01:03:17 #3Баварски МОТОРНИ заводи ! А не "машиностроителни"
iavorski
на 23.09.2009 в 10:20:01 #2Добре че има хора като Бернхард че да си мислят че Ауди е от класата на БМВ и Мерцедес.
welder
на 22.09.2009 в 23:25:05 #1Бернхард Рордин, върви си почини някъде и изпуши една цигарка. Не се мори с пишман-критика по неща, от които хал-хабер си нямаш. Смешен си.