В чест на седем-годишнината от старта на производството на автомобилите Chevrolet Niva съвместната фирма "GM-АвтоВАЗ" разработи специална модификация на този модел.
Автомобилът е пуснат в ограничен тираж - 150 екземпляра и в най-близко време се очакват при официалните дилъри.
За това информира в официално съобщение "GM-АвтоВАЗ".
Екстериорът на модернизирания SUV се различава от стандартните автомобили по специалния цвят на купето, получил името Black Uni (черен неметалик), украсен с рейлинги в сребрист цвят, както и с нов дизайн на джантите.
В интериора на автомобила, създаден на на базата на комплектацията GLC, има допълнителни хромирани елементи.
Техническата част на специалната версия на Chevrolet Niva не е претърпяла никаква модернизация.
Двигателят на офроуда остава същият - 1,7-литров бензинов с мощност 80 конски сили, комбиниран с механична скоростна кутия с пет предавки.
Цената на специалната версия на Chewrolet Niva не се съобщава.
Taralez
на 28.09.2009 в 02:19:17 #13Kasida
поживем увидим
gg_
на 27.09.2009 в 22:50:10 #12грозна гледка
Kasida
на 27.09.2009 в 18:39:34 #11Е кво пък толкоз критикувате Изчакайте малко, за 50 годишния юбилей ще направят нов фейслифт и ще сложат серво, а с фейслифта за 75 годишния юбилей ще направят двигателя 99 коня и ще е като сузики витара от 96 та година
stg
на 27.09.2009 в 16:40:49 #10myuser the second, ти пък че кой не е на 1000 години пред нас та ние изобщо не правим коли , проблема им че са зад всички държави които наистина правят коли , и дори заводите лада вече не са техни така че те просто не правят нищо и няма и да направят, нещо повече за толкова години те един двигател с вътрешно горене не направиха оригинален да става за кола ,еми как да стане
bravolog
на 27.09.2009 в 10:29:48 #9SUV 80 конски сили
SUV и off road

Taralez
на 27.09.2009 в 08:38:00 #8абе на снимката много докарва по форма на старите RАV
Taralez
на 27.09.2009 в 08:33:44 #7поне да бяха и сложили двигател на шеви кви са тия умрели 80 коня, в щатите отга нема под 120-130 коня. и дано вече да има серво че ми омръзна да запъвам крак във врата на завой и някви ресори неруски да сложат че и камъните в бъбреците хартисаха
countach
на 27.09.2009 в 04:03:55 #6о да двигателя остава същия безнадежно остарял 1.7 боклук от фиат, който и оригинално е пълен боклук... да не говорим след 20 години по-късно. въобще има ли нещо руско по тази кола... освен бутилката водка забравена в багажника при монтажа ?
countach
на 27.09.2009 в 04:00:17 #5тази нива, само да ви светна е с нови ламарини просто. ако някой от вас въобще я е виждал да на живо и се е сещал да погледне отдолу или да надникне под капака... щеше да забележи, че всичко е идентично със стария(и единствен) модел. а ако някога сте ходили на офроу състезания в българия... може би щяхте и да забележите, че ниви няма. причината... извода оставям на вас.
countach
на 27.09.2009 в 03:57:53 #4руснаците на светлинни години в автомобилостроенето? руснаците никога не са правили коли, не правят и в момента... няма и да направят като гледам. аз ще си карам германските коли, вие продължавайте да се самозаблуждавате... ------------------------------------------- myuser the second | 26.09.2009 23:55
Worv
на 26.09.2009 в 15:27:35 #3Това си е старата НИВА а нови дрешки. Идеята беше да модернизират "дървото" за външните пазари. Резултата с продажбите е повече от плачевен а ГМ скоро няма да го има изобщо. Руснаците трябваше да си разширят връзките с ФИАТ и щяха да са си добре. Но това им е за урок, който се е хванал да прави бизнес с американци добро не е видял.
slava_rusi
на 25.09.2009 в 17:29:27 #2За парите си нивата няма равна по черните пътища .Имам предвид старата класическа нива
Mишугa
на 25.09.2009 в 15:11:49 #1Цената е 27 000 изхвърлени на улицата „сътрудници“... и това не е всичко