В ателието на Heffner Peformance във Флорида не си играят с „добавянето" само на стотина коня към наличните серийни.
При тях мощността обикновено се удвоява и утроява чрез сериозни модификации и добавянето на турбини.
Такъв е и последният им проект, базиран на Lamborghini Gallardo със заводски V10 и 520 к.с.
За целта стандартният агрегат е бил демонтиран и напълно разглобен.
Тунер специалистите са сменили цилиндровите ризници със стоманени, буталата са ковани, а коляновият вал - със специална полировка.
Значителен ъпгрейд е монтирането на две турбо машини, както и на уникална всмукателно-изпускателна система.
Съединителят е сменен със супер издръжлив такъв, а електронният управляващ блок на мотора е „пипнат".
За да са сигурни в надеждността на творението си, Heffner са преработили инжекциона, водната помпа, интеркулера и какво ли още не.
След тези промени максималната мощност е достигнала до плашещите 930 к.с. при колелата (!).
Въртящият момент пък е 1032 Nm и учудващо се разпределя без проблем от заводското quattro задвижване на Lambo-то.
Оптичният тунинг от своя страна не е толкова радикален, нови са колелата, задният спойлер, дифузьорът, а стоповете са тонирани.
Източник: Speed-Press
auspuh
на 10.08.2008 в 23:11:33 #5Ебати глупостите. Цилиндровите ризници са стоманени, буталата не са ковани, защото не може да се извърши прецизен баланс на буталото и при високи обороти ще уврежда цилиндрите, коляновия вал е със специална полировка още в завода. Циментация му викат. Аман от лаици пишещи по специфични теми. -------------- ризите се сменят със по-дебели такива, е това че ти не можеш да извършиш баланс на други бутала не значи че другите не могат да го направят, което между другото е доста лесно да се направи. И при дисбаланс не се увреждат цилиндрите а се увреждат лагерите. та с други думи, вземи се циментирай пред интернет и продължавай да четеш. 1000 коня при такъв голям мотор не е проблем да се направят. Дай едно ламбо и софтуер за тунинг, и аз лично сте ти изкарам 1000 коня на така преработен двигател. аман от български хаф-ас разбиратели
SLRasta
на 07.08.2008 в 21:49:43 #4Смей се за тИглича, ама оня ден аз видях тук (не в БГ) един циганин да си тегли караваната с Порше Кайман.....
bora4o
на 07.08.2008 в 12:46:35 #3то в тая кола няма куде една мотика да сложиш е
Rothstein
на 07.08.2008 в 12:26:29 #2Не става, няма място за бурканите и тенекиите от село
Nickie
на 07.08.2008 в 12:24:13 #1Прилича на акула.