В ателието на Heffner Peformance във Флорида не си играят с „добавянето" само на стотина коня към наличните серийни.
При тях мощността обикновено се удвоява и утроява чрез сериозни модификации и добавянето на турбини.

Такъв е и последният им проект, базиран на Lamborghini Gallardo със заводски V10 и 520 к.с.
За целта стандартният агрегат е бил демонтиран и напълно разглобен.
Тунер специалистите са сменили цилиндровите ризници със стоманени, буталата са ковани, а коляновият вал - със специална полировка.

Значителен ъпгрейд е монтирането на две турбо машини, както и на уникална всмукателно-изпускателна система.
Съединителят е сменен със супер издръжлив такъв, а електронният управляващ блок на мотора е „пипнат".

За да са сигурни в надеждността на творението си, Heffner са преработили инжекциона, водната помпа, интеркулера и какво ли още не.

След тези промени максималната мощност е достигнала до плашещите 930 к.с. при колелата (!).
Въртящият момент пък е 1032 Nm и учудващо се разпределя без проблем от заводското quattro задвижване на Lambo-то.

Оптичният тунинг от своя страна не е толкова радикален, нови са колелата, задният спойлер, дифузьорът, а стоповете са тонирани.

Източник: Speed-Press