Хитът на АвтоВАЗ на следващия Международен Московски автосалон през август ще е всъдеход от клас "C",построен върху обща платформа с тривратия концептуален хечбек, показан за пръв път на публиката през пролетта на автосалона в Женева.
Новият кросовър има оригинално графично и цветово решение на екстериора и интериора, интересно дизайнерско решение на решетката на радиатора.
Вариантът, в който ще бъде представен автомобилът в Москва е действащ пълнофункционален макет.
Според заместник-директора по маркетинг на руския автогигант Рустам Акиниязов, кросовърът от клас "C" трябва да демонстрира това ново перспективно направление в развитието на популярната руска марка.
След като купи 25%от акциите на АвтоВАЗ, Renault стартира проучването му.
Много интересен момент в този процес е бил това че им е харесал ВАЗ-2107. Французите били учудени от предлаганото от него съчетание - полноразмерно купе, мощен мотор, простота и ремонтопригодност и на първо място ниската цена.
Ако се сравни седмицата с други евтини коли, то за същата и дори по-висока цена ще получите миникола от типа на Daewoo Matiz с маломощен мотор, тясно купе и доста по-сложна конструкция.
Специалистите на Renault вече имат примерен план за развитие на ВАЗ-2107.
Не е много сложен - ристайлинг на външността, но със запазване на старата цена.
В този случай колата би получила шанс да остане в производство поне още пет години.
Източник: auto-press.net
Striker
на 29.06.2008 в 11:25:31 #12Хахах, абе не знам защо съществува още т.нар. руска авто индустрия. Кога ще се научат, че освен водка, пиянките коли или нещо друго качествено НЕ могат да правят и това е. Само напъни, години наред и какво стана? Даже и Индия ги задмина с Тата. По принцип където има дикатура и комунизъм от съветски тип се получават следните продукти: Запорожец, Москвич, Лада и тем подобни кочини...
Kurin
на 28.06.2008 в 22:07:40 #11Black out Регистриран на: 16.07.2006, 17:20 Пуснато на: 27.06.2008, 13:31 Вместо да ми показват 3Д компютърна графика, да вземат да направят и продадат няколко милиона бройки и тогава да се хвалят....щото за сега перспективата на ВАЗ е или затваряне или сглобяване на румънското автомобилно "чудо" - Дачия Логан -------------------- Байно, това е снимка, а не комп. графика, кьорав ли си?
gg_
на 28.06.2008 в 16:21:12 #10Kiba, ти да не би да мислиш че западните производители като BMW, Fiat, GM, Audi, Citroen, Toyota, и др ги боли фара за Автогъз? А да не би да мислиш че на някой друг освен на журналистите им дреме ко са напраили автогъз.. ?? Според мен само идиоти като теб могат да се радват и да задоволяват тъпите си красти. То кат ти траа да се поддържа земи си кола от лего - пълно е с резервни части
todir
на 27.06.2008 в 19:18:37 #9Седмичката си е кола правена за Русия и затова още се харчи. При положение, че в Русия на макадам викат междуградска магистрала какво очаквате? По техните пътища само това може да издържи - Уаз, Нива, Москвич и Лада. Аз още си жуля старата седмичка като тръгна на риба или на село и нямам намерение да я бракувам. Много ми е кеф като подмина с мръсна газ някоя западна "пистарка" по черния път
Нали знаете как е създадена уазката
Мислили старите комунисти как да направят пътища в цяла Русия и накрая направили Уаз 
Kiba
на 27.06.2008 в 18:51:11 #8перспективата на блек аут е или да се гръмне, или да се удави от яд, че руснаците си продават колите
Реконструктор
на 27.06.2008 в 17:36:10 #7G-класата на Мерцедес също се произвежда от почти 30 години. Произвежда се и се продава всичко, което има пазар. Смешни са стоновете на русофобите. Карайте си Деуто, кефете се на ултра лукс и екстра качество па си плюйте ладите.
Black out
на 27.06.2008 в 14:31:24 #6Вместо да ми показват 3Д компютърна графика, да вземат да направят и продадат няколко милиона бройки и тогава да се хвалят....щото за сега перспективата на ВАЗ е или затваряне или сглобяване на румънското автомобилно "чудо" - Дачия Логан
Kiba
на 27.06.2008 в 14:26:31 #5Евтино, проста конструкция, лесно за ремонт и поддръжка, нека западните нещастници да си изядат гениталиите от яд
Punko
на 27.06.2008 в 13:10:09 #4Плесен ти се изказа....Нивата е може би най-успешното возило на АВТОВАЗ
Да не говорим, че е просто, евтино и конкурира марки като дефендъра на ленд роувър...Абе тука съвсем се навъди от празноглавци, където коментират без да знаят
gabarko
на 27.06.2008 в 12:44:05 #3Мамуте, туй че е модел отпреди 30 г. не значи, че не се прави и сега. Там са на принципа - щом се продава и така, няма да си менкаме матриците, я. 2004-а година бях там и гледах по тв как от конвейра слезе последната бройка на т.нар. "шестьорка", а пък тя е модел от 70-те.
бай Мамут
на 27.06.2008 в 12:20:29 #2Да не сте се объркали, бе? ВАЗ-2107 е старата Лада отпреди 30 години. Сега има по-нова, която е 21703, с малко по-заоблени форми, но също толкова некачествена, харчеща адски много, с остарял дизайн и никаква ергономия. Купувайте си, ако ви харесва. Аз съм на принципа "Не съм богат, за да купувам евтино!"
NikB
на 27.06.2008 в 12:06:29 #1Много се надявам и искам АвтоВАЗ да успее, но съм абсолютен песимист. Дори и да постигнат някакви резултати, държавата ще им отреже главите. Просто няма как в държавно-монополно стопанство някой да произведе нещо световно конкурентно за масово ползване.