Първоначалните изявления относно моторизацията на четиривратия „бик" категорично отричаха дизелов вариант.
От новата информация обаче става ясно, че се предвиждат няколко двигателя, един от които е на нафта.
Koлата ще бъде пусната на пазара през 2011 г. с цена от около 150 000 британски лири.
От Lamborghini подчертаха, че платформата на Estoque е уникална и няма нищо общо с тази на Audi A8, както някои твърдяха.
Възможен агрегат за голямото Lambo е актуалният фирмен V10 с обем 5,2 литра и ориентировъчна мощност от 500 к.с.
Обсъждат се варианти и за по-малки, икономични V "осмици", дизел и дори хибридно задвижване.
Шефът на компанията за супер коли обясни, че „спортисти" като Gallardo и Мurcielago никога няма да бъдат „турбинирани" или захранвани с дизел.
Еstoque обаче е добра възможност да се постигнат големи продажби, което налага наличието на избор за моторизация, в това число и дизел.
Източник: Speed-Press
iavorski
на 10.11.2008 в 14:37:43 #4Като бият и в Ф1 тогава може да говорим. Засега обаче не могат.
cojones
на 10.11.2008 в 11:20:14 #3Lamborghini дизел

Zin
на 10.11.2008 в 10:12:59 #2и то много от отдавна е минало ... все пак последния победител на ЛьоМанс е дизел.
Ivostiil
на 10.11.2008 в 09:54:01 #1хахаха
, много здраве на всички почитатели на бензиновите двигатели, лафа "дизелова спортна кола нема " вече е в миналото 