
“Следвай собствената си звезда” е мотото на широкомащабна кампания на Mercedes, която промоцира новото поколение A-class, информират от Speed-Press.
Събитията ще продължат до средата на септември, когато автомобилът влиза в продажба. Част от кампанията е т. нар. “звездно турне” с 400 коли A-class, които ще бъдат управлявани от шофьори от 24 страни.
За повечето от тях събитието ще се състои на 6-и септември.
Бебето Mercedes ще стъпи два дни по-рано в Италия и други южноевропейски страни. Всички участници ще се срещнат във финални серии в Милано на 9-и септември.
По време на шоуто ще присъстват дизайнерът Джорджо Армани и носителката на “Грами” Кристина Агилера.
Уникалните коли се нуждаят от уникална форма на комуникация. Поради това създадохме концепция, която кореспондира със специалния характер на A-class. Тя трябва да представи автомобила из Европа като подходящ за свободомислещи клиенти с модерна нагласа, обяснява д-р Йоахим Шмит, изпълнителен вицепрезидент на продажбите и маркетинга на Mercedes Car Group.
400-те участника (всеки един от тях с навигатор) ще бъдат избрани от регистрации в Интернет на www.follow-your-own-star.com Изтеглените в жребия ще стартират пробега си през септември от Барселона, Лион, Генуа, Щутгарт, Мюнхен, Франкфурт, Люксембург, Цюрих и Инсбрук. Лъчовете ще се съберат в Милано.