По време на започналото днес автомобилно изложение в Брюксел, Citroen представя за първи път пред публика новото си моделно попълнение Nemo Combi.
Мултифункционалната кола ще бъде пусната в продажба в Европа през пролетта на тази година и ще зарадва онази част от потребителите, които търсят голям вътрешен обем и гъвкавост в компактни габарити.
За клиентите, които си падат по приключенията извън стандартните пътища, френската марка е предвидила и специална XTR версия на Nemo Combi.
Основните габарити на новото моделно попълнение на Citroen са дължина 3.96 метра, ширина 1.72 и височина 1.72 метра.
Nemo Combi предлага товарна вместимост от 356 литра, която може да се увеличи до 884 литра при сгъването на облегалките на задния ред седалки.
При цялостното отстраняване на задните седалки, свободният обем достига 2.5 куб.м.
Достъпът до него се осъществява през плъзгащите странични врати или през широко отварящите се задни.
Интериорът на Citroen Nemo Combi предлага изключително благоприятни условия за пътуване, благодарение на голямото пространство, което предлага за краката, раменете и главите на пътниците на двата реда седалки.
Задният ред е с 40 мм по- висок от предния.
Версията XTR на Citroen Nemo Combi предлага по- високо окачване, петнадесетцолови джанти, защитна скара за двигателя, допълнителни пластмасови защитни елементи за страничните участъци на автомобила, фарове за мъгла, допълнителни релси на тавана и др.
Nemo Combi ще се предлага с 1.4 литров HDi дизелов двигател с максимална мощност 70 конски сили при 4000/мин.
Максималният въртящ момент на мотора е 160 Нм при 1750/мин, а средният му разход на гориво е 4.6 литра на 100 километра.
Бензиновата версия на колата също е 1.4 литрова и гарантира максимална мощност от 75 конски сили.
Тук въртящият момент достига своя максимум от 118 Нм при 2600/мин, а средният разход е 7.1 литра на 100 километра.
И двата задвижващи агрегата са комбинирани с петстепенна механична предавателна кутия.
По- късно през тази година, Citroen ще предложи още една предавателна кутия за дизеловата версия на Nemo Combi.
Петстепенна роботизирана без педал за съединител, тя ще предлага 2 режима на работа- автоматичен и полуавтоматичен (смяната на скоростите се извършва чрез натискането или придърпването на лоста).
Източник: auto-press.net
Astral
на 16.01.2008 в 08:46:49 #1