Директорът на програмата MPS в Mazda Раючи Умешита изказа съмнение дали ще продължи да прави спортна версия на модела 6.

При сегашното поколение на Mazda6 вариантът MPS има 2,3-литров турбодвигател с максимална мощност 260 конски сили и задвижване на четирите колела.
Същата платформа се използва и за всъдехода CX-7.
Въпреки тези показатели обаче Mazda6 MPS засега няма успех в сегмента на спортните седани.

По-предпочитан от клиентите е малкият модел Mazda3 MPS, но шестицата така и не показа добра пазарна реализация.

Именно това е причината да има съмнения относно версия MPS на новото поколение Mazda6.
„Ще видим дали ще има голямо и достатъчно търсене на пазара, казва той. - Ще обсъдим въпроса сериозно, но, честно казано, се съмнявам това да стане", коментира Раючи Умешита.

Източник: speed-press.bg