Повече от 300 гости наблюдаваха спускането на новия автомобил от цилиндричното тяло, докато то остана да виси във въздуха.
"Ние сме много горди с Insignia и решихме, че един необикновен автомобил заслужава необикновена премиера.
Затова избрахме да го спуснем на едно от най-посещаваните и емблематични за Лондон места: Tower Bridge, точно до London Assembly," каза Ален Висер, Началник Маркетинг в GM Европа, който докара Insignia на сцената.
Вчера, 21 юли, бе дебютът на Insignia по време на британското международно автомобилно изложение, където Opel ще обяви техническите данни и цените на модела за Германия.
Продажбите ще стартират в Германия едновременно за хечбек и ночбек версиите и с гама от седем двигателя.
Всички те отговарят на емисионен клас Euro 5 и се съчетават с шестстепенни механични и автоматични предавателни кутии.
Новата Insignia е също така платформата, на която Opel ще разкрие много водещи технологични иновации.
Това е още една причина за драматичното излизане на автомобила на сцената - да подчертае отдадеността на компанията на прецизността.
В събота, 3.2-тонно цилиндричен неидентифициран летящ обект "се сблъсква" със земята.
В неделя, 62-метров кран издига обекта от масивния му кратер в Potters Fields, привличайки любопитството на хората.
Понеделник, автомобилът драматично пада на земята от 45 метра височина.
Целта на организаторите е била да осигурят безопасното му приземяване.
"Искахме да акцентираме на вниманието върху детайлите и фокусирането върху прецизността, които са в основата на разработването на новия Opel Insignia.
Както самата Insignia, така и това събитие трябваше да бъде педантично координирано до последната част на минутата," добави Висер.
Използвайки най-последните налични технологии, екип от 60 човека работи повече от общо 7 200 часа, за да планира, настрои, репетира и осъществи номера.
Те работиха непрекъснато в продължение на 96 часа на място в Potters Fields, за да направят успешно високоскоростното падане на автомобила, осигурявайки на колата прилична скорост от 7.6 метра на секунда.
Машината, която направи възможна тази случка изискваше около 3 километра кабели и се състоеше от 152 метра маркучи и над 120 въздушни съединения.
Тринадесет компютърно управлявани пневматични спирачки контролираха движението и спирането на повече от 2.7 тона при рисковано висока скорост.
Церемониалмайстор на събитието беше Kate Thornton, британска журналистка и телевизионен водещ, позната най-добре в Обединеното Кралство като първата водеща на The X Factor и позната в цял свят като представяща излъчването на Концерта за Диана по VH1.
Денят приключи с изпълнение на изцяло женската британска музикална група Bond, чийто наскоро излязъл албум Classified е продаден в тираж над три милиона CD-та.
Техническите данни и цените ще бъдат обявени утре на автомобилното изложение в Лондон
Източник: auto-press.net
A320
на 22.07.2008 в 12:54:25 #4Опел или Воскхол, британците въобще знаят ли какво е Опел? След представянето на новото Мондео ми се струва, че тези некадърници плагиатстват.
Велзевул
на 22.07.2008 в 12:42:16 #3Във фишки-те има снимки от "цилиндричното" тяло
Само Левски
на 22.07.2008 в 12:27:36 #2Клип няма ли към това чудно спускане.
alibaba
на 22.07.2008 в 12:17:59 #1А можеше Кралицата да ползва колата като тоалетна - щеше да е по-голяма реклама! Или принц Чарлз да ходи да си копае лозето с колата!