Като част от проекта CAP 2010 и ускоряване на предлагането, Жан-Филип Колен, генерален директор на Automobiles Peugeot, обяви на изложението в Лисабон, че концепция RC Z влиза в серийно производство.
Готовият за конвейера модел ще видим на изложението във Франкфурт следващата година, а на пазара ще излезе през пролетта на 2010 г.
Спортното купе е първият модел, резултат на стратегията CAP 2010.
Футуристичната студия е с дължина 4276 мм (еднаква с тази 308), ширина 1840 мм (25 мм повече от 308), и височина 1320 мм.
По време на дебюта си, автомобилът беше екипиран с 1,6-литров, THP бензинов двигател с 218 к.с.
Агрегатът бе комбиниран с изцяло нова за марката шестстепенна скоростна кутия, която позволява колата да вдига внушителните 235 км/ч. 308 RC Z се ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди, а средният разход на гориво е само 6,7 литра на 100 километра.
Striker
на 27.04.2008 в 23:57:00 #5Хихи, тука само "специалисти" са се изказали - браво, сега малко за футбол и политика и да допълните образа на средния българин!
Kasho
на 27.04.2008 в 14:22:38 #4Ууу бе, френски боклуци. Тва мяса на ауди на купето, само че с некадърната френска муцуна с голямата грозна уста на пежо. Тия коли като ги видя и ми става зле. Те хубаво са казали хората- ако не пише "Achtung" на желязото, не го брой за кола
none
на 26.04.2008 в 10:33:37 #3Винаги има коли на по 20 (ама, какви коли правиха едно време, а?). Никой никого не задължава да си купува нова кола, още по-малко пежо. Я колко Голф 2 се търкалят още
Да си ги търкаляте със здраве 
cojones
на 26.04.2008 в 03:56:05 #2сан бернар
на 25.04.2008 в 19:21:18 #1Още един боклук. Не че само Пежо вече правят боклуци. Всички нови модели на всички марки са еднодневки. От 1600 кубика ще вадят 218 коня. И в комплект с калпавата електроника разходите за поддръжка стават катастрофални, а автомобилите още в гаранция гаснат на пътя и като спрат, там си остават. Същински мъртъвци.