Porsche изненадващо започна да повдига завесата от Panamera Gran Turismo, но съдейки по първата официална снимка, ще дава на час по лъжичка на нетърпеливите си клиенти и фенове по цял свят.

От вчера щутгартската марка стартира специално он-лайн списание, посветено на първия си 4-врат автомобил - www.porsche.com/panamera.
В следващата година до пазарната премиера там ще се пускат снимки, видео и информация, свързана с разработката на модела.

На 20 октомври Porsche стартира рекламна кампания.
В България вече десетима нашенци са изявили намерение да купят Panamera без дори да са я виждали, информира списание Top Gear в брой 15.

Цени ще има в началото на следващата година, докогато се очаква Porsche да разпространи повече снимки и информация за модела.

Междувременно стана ясно, че Porsche е автомобилната марка с най-висока репутация сред хората в Европа и САЩ.
Изследването е направено от институт в Ню Йорк и включва клиенти на коли с годишен доход над 60 000 евро.

На Стария континент са питани най-вече англичани, германци, французи и италианци, които трябвало да класират расови автомобили по категории.
911, Boxster, Cayman и Cayenne са сред лидерите в своите раздели.
Очаква се догодина сред тях да се нареди и Panamera.

Още през октомври миналата година списание Motor Show излезе с корица и фотосесия на бъдещата Panamera и разбуни духовете в автомобилния свят.

Последваха дори писма от Porsche с въпроса откъде изданието се е сдобило с информация и визия на най-добре пазената тайна в автобизнеса тогава.
В два броя богата информация и достоверни рендери публикува и българският Top Gear.

Източник: Speed-Press