Trabant направи триумфално завръщане на автомобилната сцена, след 18-годишно отсъствие от пазара,съобщава autoblog.bg.
Компанията Herpa, която държи правата на марката, представи във Франкфурт концепцията nT.
Въпреки че автомобилът очевидно е вдъхновен от класическия Trabant, той няма нищо общо с онази шумна и отделяща голямо количество пушек кола. Концепцията се задвижва от електродвигател, с мощност 61 к.с., позволяващ му да развива максимална скорост от 130 км/ч.
На покрива на Trabant nT са интегрирани слънчеви колектори, добиваната енергия от които се използва за презареждане на батериите. С енергията в акумулаторите, концепцията е в състояние да измине 160км. без да е необходимо презареждане.
Въпреки че от Herpa все още не разкриват каква ще е цената на серийния модел, който ще се появи на пазара през 2012-та, близки до компанията споделят, че тя ще е около 10 000 евро.
Taralez
на 17.09.2009 в 20:03:22 #16вярно двигателя е два пъти по-мощен от оригинала но изглежда много кичозен и определено му липсва скромния чар на класическия Траби
бай Иван
на 17.09.2009 в 15:21:13 #15Изглежда много дълъг, няма силуета на стария.
шевкед
на 17.09.2009 в 13:47:17 #14В моето детство имаше един комикс "Дъга-разкази в картинки", който се превърна в легенда, преди 2-3 години се опитаха да издадат отново негово подобие,но дикиш не хвана.Та така и с тоя "възроден" Трабант.
dachi
на 17.09.2009 в 13:15:36 #13През 1985 г. си купих нов Трабант за 5800 лв.Продадох го през 1996 г за 320 марки-около 70 000 лв.Следвашият собственик го кара оше 7-8 г.Аз големи проблеми с него не съм имал. Всички дребни ремонти сам съм си правил и то без да разбирам от автомобили.Само няколко пъти съм търсил майстори.На път не ме е оставял, в сняг не съм закъсвал, изобщо не съм го спирал.Съжалявам не толкова за тази симпатичма количка колкото за отминалата младост,но какво да се прави.
Бойчо
на 17.09.2009 в 12:59:47 #12Че то това чудо е по-грозно и от стария Трабант. И сума ти пари струва. С една дума - боклук.
SSL
на 17.09.2009 в 11:55:53 #11C2H5OH , Ти това кола ли го наричаш?
D0n Kurleone
на 17.09.2009 в 10:59:17 #10Eй това е колата.

C2H5OH
на 17.09.2009 в 10:52:58 #9Колата на снимката прилича малко като излязла от анимационен филм. Каква усмивка само!!
КомБат
на 17.09.2009 в 10:52:05 #8Някакво подобие на Мини купър - евтинджос марка с надута цена. Не че английската бракма е по-стока
няоб
на 17.09.2009 в 10:44:59 #7Ако вали и е облачно, се отваря специален капак и пускате крачетата ала Флинстоун
Без високи токчета за дамите 
rusnache
на 17.09.2009 в 10:25:15 #6Минувач, Пръдливия Ханс е Варбурга. А до колкото търпежа на капитализма, той не търпи нищо евтино, практично и здраво, защото просто фирмите ще фалират една след друга, ако правят качественна стока. А до колкото трабанта, евалата за жалкия опит за маркетинг, само, че да не забравяме, колко ще струва автомобила в който ще има екстри.
outside
на 17.09.2009 в 10:23:40 #5"Пръдливия Ханс" не беше ли Вартбурга?
Чорлав
на 17.09.2009 в 10:17:00 #4Концепция дъра-бъра. Автомобилната индустрия е в състояние да произвежда добри електромобили на цена до 5000 евро, идеални за градовете. Просто няма сметка от това. Капитализмът не търпи евтините практични решения в този сектор.
SSL
на 17.09.2009 в 10:15:25 #3Тоя боклук и преди си развиваше 130км. Двутактовой а двигател си е все същия. Пълна пародий а и то за 10 000 евро ????
Минувач
на 17.09.2009 в 10:15:15 #2Ще ни липсва пушека на Пръдливия Ханс.
Bender
на 17.09.2009 в 10:12:19 #1Яко. Гермаска техника, екотехнология, класика и секси модел. За 10 000 евро. Супер. Ще следя развитието
